ارمنستانایرانفرهنگی

اجرای نمایش «خسرو» در ارمنستان

نمایش «خسرو» به کارگردانی حامد شیخی و تهیه‌کنندگی فاطمه عبدالرحیمی، به عنوان محصول بین‌المللی گروه هنری «تندیس» با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان، برای دومین بار در کشور ارمنستان به صحنه می‌رود.

به گزارش ایرنا، این اثر پیش‌تر با نام «داستان خسرو برای شهرزاد» در ارمنستان، ترکیه و تالار حافظ تهران اجرا شده بود و اکنون با افزوده شدن بخش‌هایی درباره‌ی ماجرای یزدگرد و فروپاشی ساسانیان، از ۱۰ تا ۱۴ نوامبر در هفت نقطه از کشور ارمنستان روی صحنه خواهد رفت.

حامد شیخی، محمدرضا مقدم، پرنیا مولانژاد، بیتا جباری، فاطمه فرضی و مبینا طلوعی بازیگران این دوره از اجرای نمایش هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا