ارمنستانایرانسیاسی

پیام‌های تسلیت رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس ملی ارمنستان در پی شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه

واهاگن خاچاطوریان رئیس جمهوری ارمنستان در صفحه کاربری خود در تارنمای ایکس ضمن ابراز تسلیت به مناسبت سانحه سقوط بالگرد، به دولت و مردم مهربان ایران تسلیت گفت.

نیکول پاشینیان نخست وزیر جمهوری ارمنستان در پیامی با تسلیت شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه به مقام معظم رهبری، ابراز داشت: اینجانب از طرف دولت و مردم جمهوری ارمنستان درگذشت غم انگیز دوست و همکار عزیزم رئیس‌جمهور سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و هیات همراه را صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

نخست وزیر ارمنستان برای دولت و ملت ایران آرزوی قدرت و استقامت کرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که جمهوری ارمنستان و مردم آن از کشور دوست و همسایه جمهوری اسلامی ایران در این دوره سخت حمایت می‌کنند.

آرات میرزویان، وزیر امور خارجه ارمنستان نیز در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با شنیدن اخبار مصیبت‌بار از ایران، از جمله درگذشت اندوهبار همکار و دوست من حسین امیرعبداللهیان، عمیقا، به دولت ایران، همکارانمان در وزارت امور خارجه آن و ملت دوست ایران تسلیت می‌گویم. در این غم شریک هستیم و در این برهه تیره‌وتار طلب قوت و استقامت داریم.

آلن سیمونیان، رئیس مجلس ملی ارمنستان نیز در پیامی در صفحه کاربری شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ضایعه سقوط بالگرد حامل نمایندگان عالی‌رتبه ایران را به خانواده سرنشینان بالگرد صمیمانه تسلیت می‌گویم. اطمینان دارم که درایت مردم دوست ایران به آن‌ها این امکان را می دهد که از این آزمون عبور کنند. در غم شما شریکیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا