بین‌المللسیاسی

میقاتی: تلاش‌های دیپلماتیک برای توقف حملات اسرائیل به جنوب لبنان ادامه دارد

نجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنان با رد دریافت هشدارها درباره حمله نظامی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به خاک این کشور گفت که تلاش‌های دیپلماتیک برای توقف حملات مستمر این رژیم به جنوب لبنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از اسکای نیوز، دفتر میقاتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که نخست وزیر لبنان هیچ هشداری از سوی رژیم صهیونیستی درباره حمله نظامی قریب الوقوع به خاک لبنان دریافت نکرده است.

نخست وزیر لبنان تاکید کرد که اخبار منتشر شده صحت ندارد و در چارچوب فشارهایی است که بر لبنان وارد می‌شود.

دفتر میقاتی گزارش داد که نخست وزیر لبنان در حال انجام تماس‌های دیپلماتیک فشرده به منظور توقف حملات جاری رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان است.

پیش تر هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شده بود که تل آویو به تصمیم گیری در مورد حملات روزانه حزب الله به شمال نزدیک می‌شود.

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه در روزهای اخیر شدت حملات به شمال افزایش یافته است، ادعا کرده بود: ما پس از طی یک روند آموزشی بسیار خوب آماده هستیم تا برای انجام حمله به شمال اقدام کنیم.

حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا