ایرانسیاسی

زارع‌پور در حاشیه جلسه هیأت دولت: بسته تبلیغاتی اینترنت برای نامزدهای انتخابات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از هدیه ۲۰ کیگابایتی اینترنت در پیام‌رسان‌های داخلی برای مردم خبر داد و گفت: برای انتخابات هم بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، عیسی زارع پور امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت، در جمع خبرنگاران گفت: برای موضوع انتخابات، بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی پیش بینی کرده‌ایم.

وی افزود: در این بسته‌ها کانال‌های هواداران و کانال‌های استانی پیش بینی شده و بسته های تبلیغاتی برای معرفی کانال‌ها به مخاطبان در پیام رسان‌های داخلی در نظر گرفته شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: همچنین بسته هدیه وزارت ارتباطات ۲۰ کیگابایت برای ترافیک پیام رسان‌های داخلی برای مردم در نظر گرفته‌ایم.

زارع پور تاکید کرد: امروز پیامک برای شماره‌های مردم ارسال می‌شود، هر کس تمایل داشته باشد می‌تواند با کد دستوری ذکر شده در پیامک، آن را فعال کند و از پیام رسان‌ها و تلوبیون در طول انتخابات با این بسته ۲۰ گیگ رایگان استفاده کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا