ارمنستانایرانسیاسی

رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی پزشکیان را تبریک گفتند

رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ارمنستان در پیام‌هایی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفتند.

در متن پیام رئیس‌جمهور ارمنستان آمده است: اطمینان دارم که تجربه و دانش غنی جنابعالی در خدمت پیشرفت و شکوفایی بیشتر کشور خواهد بود.

واهاگن خاچاتوریان افزود: ارمنستان تقویت و تعمیق پیوسته روابط دوستانه دیرنه با ایران مبتنی بر احترام و اعتماد متقابل را مهم می‌داند. من خوشحالم که حتی امروز نیز روابط ارمنستان و ایران به طور پویا در حال توسعه است.

رئیس‌جمهور ارمنستان همچنین گفت:  اطمینان دارم که در دوران تصدی جنابعالی، همکاری‌های جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران در راستای منافع دو ملت برادر و برقراری صلح و ثبات در منطقه گسترش خواهد یافت.

در بخش پایانی این پیام آمده است: برای جنابعالی بهترین‌ها و فعالیت‌های پربار در راه آن رسالت خطیر آرزومندم.

تارنمای خبرگزاری آرمن پرس به نقل از پیام منتشر شده از سوی نخست‌وزیر ارمنستان نوشت: روابط برادرانه با جمهوری اسلامی ایران برای دولت و مردم جمهوری ارمنستان که از زمان اعلام استقلال پیوسته در حال توسعه بوده، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تعمیق مداوم روابط گرم بین ارمنستان و ایران در زمینه همکاری های دوجانبه و ثبات و رفاه منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نیکول پاشینیان افزود: اطمینان دارم که با تلاش مشترک دو دولت، توافق‌های صورت گرفته میان جمهوری ارمنستان و جمهوری اسلامی ایران اجرایی خواهد شد و مشترکاً برنامه های جدیدی را برای رفاه دو ملت دوست ایران و ارمنستان اجرا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا