ایرانبین‌المللسیاسی

سخنگوی وزارت امور خارجه:حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت آنروا بار دیگر بخش تاریک غرب مدعی را نشان داد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت «‎آنروا» در نوار ‎غزه تصریح کرد، این اقدام یکبار دیگر بخش تاریک و پنهان غرب مدعی را برای جهانیان به تصویر کشید.

به گزارش ایرنا، ناصر کنعانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حمله رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به مدرسه تحت حمایت ‎آنروا در نوار ‎غزه، یکبار دیگر بخش تاریک و پنهان غرب مدعی را برای جهانیان به تصویر کشید.

وی افزود: از رژیم نامشروعی که حیات ننگین خود را با اشغال، قتل عام، ترور، کشتار زنان و کودکان و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها آغاز کرده، انتظار رفتار انسان‌دوستانه و مبتنی بر قواعد بین‌المللی نمی‌رود، زیرا بنیان آن بر جنایت استوار است.

کنعانی تأکید کرد: واقعیت تأسف‌بار امّا سکوت و بی‌عملی دولت‌های غربی و اروپایی مدعی اخلاق، قانون و ‎حقوق_بشر است که در قبال این حجم از جنایت و وحشی‌گری، همچنان مشغول فریب افکار عمومی و بازی با کلمات و عبارات هستند.

وی ادامه داد: آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی حامی رژیم صهیونیستی، در کنار رژیم یادشده بزرگترین بازنده جنگ علیه غزه هستند. آنها نه فقط جنگ، بلکه اخلاق و شرافت انسانی را نیز باخته‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا