ارامنه اصفهان و جنوب ایرانارامنه تهران و شمال ایرانایرانسیاسی

نمایندگان اقلیت‌های دینی طی بیانیه؛ مجاهدت‌های شهید اسماعیل هنیه الهام بخش مردم قهرمان و رزمندگان دلیر فلسطین است

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران، گقارد منصوریان نماینده مسیحیان ارمنی جنوب ایران، شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، بهشید برخوردار نماینده زرتشتیان ایران و همایون سامح یح نجف آبادی نماینده کلیمیان ایران، در بیانیه‌ای مجاهدت‌ها و مبارزات شهید اسماعیل هنیه را به عنوان مجاهدی خستگی ناپذیر را الهام بخش مردم قهرمان و رزمندگان دلیر فلسطین از جمله غزه دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه، مجاهدت‌ها و مبارزات این مجاهد خستگی ناپذیر را الهام بخش مردم قهرمان و رزمندگان دلیر فلسطین از جمله غزه دانستند.

متن پیام به شرح زیر است:

شهید اسماعیل هنیه نمونه والای یک انسان حق طلب ثابت قدم در راه آرمان فلسطین مظلوم بوده که برای نجات هم‌وطنان و مخصوصاً زنان و کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین دلیرانه تلاش می‌کرد و در راه مقدس مقاومت به درجه رفیع شهادت رسید و یقین داریم که این سیره مقدس ذخیره عظیم اخروی برای آن انسان دلیر و عالی قدر را به همراه خواهد داشت.

بی شک مجاهدت‌های مقاوم و مبارزات این مجاهد خستگی ناپذیر الهام بخش مردم قهرمان و رزمندگان دلیر فلسطین از جمله غزه خواهد بود و جبهه مقاومت را در این مبارزه استوارتر و راسخ‌تر خواهد کرد.

بی تردید خون پاک این مجاهد شریف که عمری را در راه مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و در راه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیستی سپری کرد، هرگز هدر نخواهد رفت.

ما نمایندگان ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن این ترور بزدلانه، تسلیت خود را به ملت مظلوم فلسطین و همه کسانی که در راه مقدس مقاومت بر علیه رژیم جعلی و خونخوار حال مبارزه می‌باشند، عرض می‌نماییم و از خداوند متعال برای این شهید والا مقام رحمت واسع را مسئلت داریم.

باشد که روح بلندشان در جوار رحمت الهی آرام گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا