ایرانبین‌المللسیاسی

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان

سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، و سید بدر البوسعیدی، وزیر امور خارجه سلطنت عمان، عصر روز گذشته در یک تماس تلفنی، درباره یادداشت تفاهم اسلام‌آباد و نیز موضوعات دوجانبه، به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزراش ایرنا، دو طرف همچنین بر توسعه و تعمیق همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف، مبتنی بر اصول حسن همجواری و اشتراکات تاریخی و فرهنگی میان دو کشور، تأکید کردند

براساس این گزارش، عراقچی و البوسعیدی بر تداوم رایزنی‌ها و هماهنگی‌ها در راستای تقویت ثبات و همکاری‌ها در سطح منطقه توافق کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا