ایرانبین‌المللسیاسی

نخست وزیر پاکستان، به عنوان میانجی، یادداشت تفاهم اسلام آباد را امضا کرد

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به عنوان میانجی، یادداشت تفاهم اسلام‌آباد را امضا کرد

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نخست وزیری پاکستان در اسلام‌آباد لحظاتی قبل تصاویر امضای توافق‌نامه اسلام‌آباد توسط شهباز شریف را منتشر کرد.

در بیانیه کوتاه کاخ نخست وزیری پاکستان آمده است: یادداشت تفاهم اسلام‌آباد توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران امضا شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا