ایرانبین‌المللسیاسی

پایان دیدار وزرای خارجه ایران و سوئیس / گفت‌وگوهای چهارجانبه تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

دیدار سید عباس عراقچی و ایگناسیو کاسیس، وزرای امور خارجه ایران و سوئیس، پس از حدود ۴۵ دقیقه در هتل بورگن‌اشتوک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به سوئیس، گفت‌وگوهای چهارجانبه ایران، آمریکا، پاکستان و قطر تا ساعتی دیگر در ساختمان دیگری در همین محل آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا