اجتماعیارامنه اصفهان و جنوب ایران

بسته گردشگری با عنوان «گردشی در جلفای اصفهان»

به همت شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران و با برنامه‌ریزی دفتر گردشگری به منظور آشنایی هرچه بیشتر گردشگران با محله جلفا و توانمندی‌های فرهنگی و هنری منطقه، بسته گردشگری با عنوان «گردشی در جلفای اصفهان» طراحی شده است.

در این بسته پیشنهادی، بازدید از موزه‌ها، کلیساها، ساختمان‌ها و کوچه‌های قدیمی و مکان‌های دیدنی دیگری در نظر گرفته شده است. پروژه «گردشی در جلفای اصفهان» از تاریخ ۲۱ تیر ماه سال جاری به صورت هر روزه از ساعت ۹ صبح اجرایی خواهد گردید.

قابل ذکر است که شورای خلیفه‌گری در نظر دارد با گسترش کار در آینده، باشگاه‌های فرهنگی ارامنه و کسب و کارهای کوچک در محله را نیز در این فعالیت سهیم گرداند.

قبل از اجرای پروژه جهت اطلاع رسانی در مورد آن در تاریخ ۱۳ و ۱۴ تیر ماه برنامه بازدید و گردشی با حضور فعالین، مدیر انجمن گردشگری اصفهان و نمایندگان آژانس‌ها و فعالین مستقل حاضر در این عرصه تدارک دیده شد. در این برنامه آقای آرگین آبنوسیان به عنوان یکی از نیروهای بخش گردشگری خلیفه‌گری، توضیحاتی در خصوص هر یک از مکان‌های مورد بازدید ارایه نمود.

در طی این برنامه و در زمان بازدید از کلیسای وانک، پس از خوش آمدگویی آقای ناربه ژاردن داود از اعضای شورای خلیفه‌گری و تشکر از استقبال آنان از این پروژه، مسئول دفتر روابط عمومی خلیفه‌گری خانم ورگینه میرزاخانیان توضیحات مفصلی از بسته پیشنهادی را ارایه نموده و به شرح ماهیت، پتانسیل و تخفیف‌های در نظر گرفته شده پرداخت.

شرکت کنندگان با تقدیر از اقدامات شورای خلیفه‌گری ارامنه در زمینه نگهداری از اشیا و اماکن تاریخی، جهت همکاری در خصوص پروژه پیشنهادی اعلام همکاری همه جانبه نمودند. در انتها حضار با اسقف اعظم سیپان کاشجیان ملاقات نمودند.

روابط عمومی خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا