اجتماعی

ادارات استان تهران امروز ساعت ۱۲ تعطیل می‌شود

اداره کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: بدنبال افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران امروز (چهارشنبه، سوم مرداد) از ساعت ۱۲ و فردا (پنجشنبه، چهارم مرداد) از ساعت ۱۱ تعطیل است.

به گزارش ایرنا، مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران روز چهارشنبه گفت: این تصمیم بخاطر افزایش ناگهانی دمای هوا و با توجه به پیش بینی‌ها مبنی بر تداوم گرما و خطرات ناشی از از اشعه‌های مضر اتخاذ شده شامل همه دستگاه‌های اجرایی استان تهران است و شامل بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و بهداشتی و درمانی نمی‌شود.

محمد صائبی افزود: به موجب این تصمیم، ادارات دولتی استان تهران امروز (چهارشنبه، سوم مرداد) از ساعت ۱۲ و فردا (پنجشنبه، چهارم مرداد) ساعت ۱۱ به کار خود پایان خواهند داد.

وی ادامه داد: از مردم عزیز و شهروندان می‌خواهیم طی روزهای پنجشنبه و جمعه، چهارم و پنجم مرداد برای حفظ سلامتی خود در صورت عدم ضرورت از تردد در فضاهای باز خودداری کنند.

سازمان هواشناسی کشور نیز امروز اعلام کرد طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور به‌جز استان‌های ساحلی دریای خزر شاهد روند تدریجی افزایش دما به‌ویژه در مناطق مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی خواهیم بود.

همچنین در پنج روز آینده در برخی مناطق شرق، شمال شرق و جنوب شرق به‌ویژه منطقه زابل، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب و مناطقی از استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، در بعضی ساعات وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی شده است.

بر اساس این گزارش؛ بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۹ و کمینه دمای آن ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا