اجتماعی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خبر داد: نصب راه‌بند متحرک در ورودی کلیسای وانک

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از نصب راه‌بند متحرک در خیابان کلیسای وانک جنب ورودی کلیسا، کوچه کلیسا به توحید میانی و ورودی خیابان مهرداد از سمت خیابان توحید میانی خبرداد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وجود نقاط جاذب سفر تمرکز متعدد مطب پزشکان و دسترسی آسان شهروندان در خیابان محتشم کاشانی موجب ایجاد تردد بیش از حد ظرفیت در خیابان فوق شده و در ساعاتی از روز سبب ترافیک سنگین می‌شود.

وی افزود: ترافیک ایجاد شده در ساعات پیک ترافیکی در محل چهارراه پرستار خلل در تردد خودروها و در رأس آن‌ها در صورت بروز حوادث غیرمترقبه خودروهای امدادرسان و خدمات‌رسان می‌شود که در این راستا شهرداری با طرح موضوع در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شهر اصفهان، اقدام به ساخت راه‌بند متحرک در دوربرگردان دوم خیابان محتشم کرد تا در مواقع پیک ترافیک پلیس راهور منطقه اقدام به هدایت ترافیک کند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از نصب راه‌بند متحرک در محل خیابان کلیسای وانک جنب ورودی کلیسا (کوچه کلیسا به توحید میانی) و ورودی خیابان مهرداد از سمت خیابان توحید میانی خبر داد و گفت: در سال جاری به نصب تجهیزات ترافیکی شهری در راستای ایمنی و روان‌سازی تردد خودروها در سطح شهر توجه ویژه‌ای شده است که نصب سرعت‌گیر پلاستیکی و لاستیکی از جمله این موارد است.

کارگر تصریح کرد: عملکرد سرعت‌گیر به‌گونه‌ای‌ست که در معابر پرخطر با ایجاد یک شوک ترافیکی، از افزایش بی‌رویه سرعت خودروها جلوگیری می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا