اجتماعیارامنه اصفهان و جنوب ایرانارمنیان ایران

حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کل و شهرداری منطقه 5 اصفهان در تور نیم‌ روزه محله جلفای اصفهان

به همت دفتر گردشگری شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران، محمد نورصالحی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، به اتفاق علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان و حسین کارگر مدیر شهرداری منطقه پنج اصفهان در قالب تور نیم روزه از محور گردشگری محله جلفای اصفهان بازدید نمودند.

این بازدید از میدان جلفا و کلیسای بتلحم با پای پیاده آغاز و با دیدار از گنجینه موسیقی ارامنه جلفای اصفهان به پایان رسید. در طی این مسیر که با همراهی واروژ میناسیان، ریاست شورای خلیفه‌گری و جمعی از اعضا خلیفه‌گری صورت پذیرفت، مدیران شهری اصفهان با توانمندی‌های بلقوه و بلفعل محله جلفا و سرمایه گذاری‌های خلیفه‌گری ارامنه در مواردی چون ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، تعریف پروژه‌های جدید و خلاقانه در افزایش جذابیت محله جلفا، مسکن‌سازی و ایجاد واحدهای تجاری برای ساکنین محل آشنا گردیدند.

در طی این برنامه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان دیداری نیز با پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران اسقف اعظم سیپان کاشجیان داشتند که طرفین در محیطی صمیمی به تبادل نظر و دیدگاه‌های خود در زمینه‌های مدیریت شهری و همکاری در راستای رفع مسائل مبتلابه اصفهان پرداختند.

روابط عمومی خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا