ورزشی

کوپا آمریکا ۲۰۲۴؛ قهرمانی آرژانتین در شب مصدومیت مسی

تیم فوتبال آرژانتین با پیروزی در فینال کوپا آمریکا برابر کلمبیا، یک‌بار دیگر عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

به گزارش ایرنا، جدال حساس دو تیم فوتبال آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ در شرایطی برگزار شد که این دیدار به دلیل شرایط نامساعد و هجوم هواداران کلمبیایی با یک ساعت و ۱۰ دقیقه تاخیر همراه بود.

دو تیم در جریان بازی فرصت‌هایی را برای گلزنی داشتند اما تلاش آنها ثمری در برنداشت. مهم‌ترین اتفاق این دیدار در دقیقه ۶۶ رخ داد، جایی که لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته با مصدمیت مواجه شد و با چشمانی اشکبار زمین بازی را ترک کرد تا این بازی حساس بدون فوق ستاره آرژانتینی دنبال شود. اشک‌های مسی از روی نیمکت تیم ملی فوتبال آرژانتین تصویری بود که از سوی رسانه‌های مختلف به نمایش درآمد.

در دقیقه ۷۵ آرژانتین به گل رسید اما کمک داور اول این دیدار به دلیل آفساید این گل را مردود اعلام کرد. با پایان وقت‌های قانونی بازی کار به زمان‌های اضافه کشیده شد. در دقیقه ۱۱۲ فرار لائوتارو مارتینز کافی بود تا آرژانتین به گل برسد و هواداران آلبی‌سلسته در آستانه یک قهرمانی دیگر قرار بگیرند.

این دیدار در پایان با قهرمانی آرژانتین به پایان رسید تا مسی با لبخند این ورزشگاه را ترک کند. آرژانتین بعد از قهرمانی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، این‌بار در کوپا آمریکا و در شب مصدومیت مسی‌، شانزدهمین قهرمانی خود را در این مسابقات را به دست آورد. لائوتارو مارتینز نیز آقای گل این دوره از مسابقات کوپا آمریکا شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا