ورزشی

سپاهان با تساوی لیگ قهرمانان را آغاز کرد / نیروی هوایی در خانه بباز نبود

سپاهان در اولین دیدار در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر نیروی هوایی عراق به تساوی رسید.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان شب گذشته و در اولین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل به مصاف نیروی هوای عراق رفت.‌ و به تساوی دو بر دو بسنده کرد.

قضاوت این دیدار را ما نینگ با کمک‌های ژو فی و ژانگ چنگ از چین بر عهده داشتند.

مسابقه در حالی آغاز شد که تیم تیم عراقی با ارائه یک فوتبال رو به جلو، توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت و علی جاسم در دقیقه ۲۶ دروازه پیام نیازمند را باز کرد تا نیروی هوایی یک بر صفر از سپاهان پیش بیفتد.

با این حال سپاهان خیلی زود توانست به بازی برگردد و محمد دانشگر در دقیقه ۳۰ توانست گل مساوی را به ثمر برساند. تلاش دو تیم در ادامه نتیجه‌ای در برنداشت تا نیمه اول با تساوی یک- یک به پایان برسد.

نیمه دوم با تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری آغاز شد و توپ بیشتر در محوطه جریمه دو تیم در گردش بود. با این حال این سپاهان بود که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کرد و محمد قربانی در دقیقه ۶۷ توانست سپاهان را به گل برساند و شاگردان ژوزه مورایس دو بر یک جلو پیش باشند.

در ادامه فشار نیرو هوایی برای جبران گل خورده و فرار از شکست خانگی روی دروازه سپاهان بیشتر شد و در نهایت در دقیقه ۸۸ این تیم روی یک کار تیمی و حساب شده توسط جاسم به گل دوم و مساوی رسید.

در نهایت دیدار نیروی هوایی و سپاهان با تساوی ۲- ۲ به پایان رسید تا شاگردان مواریس لیگ قهرمانان را با تساوی در یک بازی خارج از خانه آغاز کنند.

ترکیب اولیه نیروی هوایی عراق: محمد حمید، حمود مشعان، رسلان حنون، محمد مادیرا، ابراهیم بایش، همان طارق، فرانکو اوتشو، سعید عبدالامیر، احمد السروری، علی جاسم و سامسون

سرمربی: ایوب اودیشو

ترکیب اولیه سپاهان ایران: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا