اجتماعی

پیام تبریک شهردار منطقه ۶ تهران به مناسبت سال نو میلادی و میلاد عیسی مسیح

سید مرتضی روحانی، شهردار منطقه ۶ تهران به مناسبت سال نو میلادی و میلاد عیسی مسیح پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

به نام خداوند، آفریدگار انسان زندگی و زیبایی

حضرت مسیح بشارت رحمت و نوید بخش رهایی انسان از خشونت و ظلم است که حرکت بشریت به سوی آگاهی و آزادی را هموار کرد؛ مسیح جلوه ظهور اراده پرودگار برای هدایت انسان ها و دستیابی سعادت و بهروزی است.

بر خلاف آنچه که اسلام هراسان تبلیغ می کنند؛ آموزه های اسلام مبتنی بر دوستی و مهرورزی است و در برگ های تاریخی این دو ارزش مهم همیشه عاملی تاثیرگذار در تعامل میان مسلمانان و مسیحیان است و دشمنان مسیح و اسلام علیرغم تلاش هایی مستمر، نتوانستند خللی در آن ایجاد کنند.

اینکه حضرت مسیح (ع) در قرآن کریم که اصلی‌ترین منبع وحی و کتاب مقدس مسلمانان است به عنوان یکی از الگوهای برتر اخلاقی معرفی و همه انسانهای آزاده و موحد به اهتمام و التزام به این زیبایی های اخلاقی دعوت شده اند؛ نشان از جایگاه ویژه این حضرت در بین مسلمانان دارد.

ضمن عرض تبریک سال نو میلادی به تمام انسان های نیک اندیش و نوع دوست به ویژه هم وطنان عزیز عیسوی، از خداوند منان می خواهم که ما را در مبارزه با بیداد، استبداد، استعمار، فزون خواهی و تعصب و افراط و جنگ بیش از پیش همگام و همدل سازد و آرزومندم سال نوی میلادی، سالی سرشار از بهروزی و موفقیت برای همشهریان عزیز مسیحی باشد.

سید مرتضی روحانی

شهردار منطقه ۶ تهران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا