ایرانسیاسی

به همت آرا شاوردیان و کوشش موسسه فرهنگی هنری جلوه؛ رویداد در مسیر خدمت بزرگداشت شهدای خدمت و نقش مهم مشارکت در انتخابات

آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال کشور در مجلس شورای اسلامی در نشستی که در تالار اجتماعات انجمن صنعتگران ارامنه ایران در نیکداشت یاد و خاطر شهدای خدمت برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم ادامه مسیر دولت شهید رئیسی، به خصوص سیاست خارجه تدوین شده توسط وزیر شهید، به اهمیت مشارکت در انتخابات پیش روی پرداخت.

این همایش در روز گذشته (یکشنبه، سوم تیر ماه)، تنها پنج روز مانده به انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری به میزبانی دکتر شاوردیان برگزار می شد.

به گزار ش آلیک، در این نشست که با حضور نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی و مشاور وزارت خارجه و همچنین روحانیون جوامع ارمنی و مسلمان و زرتشتی برگزار شد بر اهمیت مشارکت در انتخابات هشتم تیر ماه، تاکید شد.

در این نشست به ترتیب آرا شاوردیان مسیحیان ارمنی تهران و شمال کشور در مجلس، بهشید برخوردار، نماینده زرتشتیان در مجلس، احد آزادیخواه، نماينده ملاير در مجلس، دکتر بیگدلی مشاور وزارت امور خارجه، شارلی انویه تکیه، نماینده آشوریان در مجلس، آرام شاه نظریان، سردبیر روزنامه آلیک، همایون سامه‌یح نماینده کلیمیان در مجلس و گقارد منصوریان نماینده ارامنه اصفهان و جنوب ایران در مجلس در خصوص مشارکت جامعه و لزوم حفظ همبستگی ملی سخنرانی کردند.

در میانه برنامه اجرای موسیقی میهنی از سوی هنرمندان ارمنی خطه آذربایجان شرقی، میرو آبراهیمیان و کارن سرکیسیان و پخش کلیپ انتخاباتی بخش‌های از این برنامه بود.

عکس: آدیس عیسی قلیان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا