ایرانسیاسی

باقری در حاشیه جلسه هیات دولت: لبنان یک جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود

سرپرست وزارت خارجه با تاکید بر اینکه لبنان قطعا یک جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود، خاطر نشان کرد: در عرصه لبنان مقاومت به عنوان یک بازیگر فعال در عرصه عملیاتی ومیدانی ودیپلماسی نقش‌آفرینی هایی داشته است که بازدارندگی های لازم را ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا، علی باقری امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لبنان قطعا یک جهنم بدون بازگشت برای صهیونیست‌ها خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا احتمال جنگ وجود دارد، خاطر نشان کرد: در عرصه لبنان مقاومت به عنوان یک بازیگر فعال هم در عرصه عملیاتی ومیدانی و هم در عرصه دیپلماسی نقش‌آفرینی‌هایی داشته است که به هر حال بازدارندگی های لازم را ایجاد کرده است.

سرپرست وزارت خارجه در ادامه درباره سفر بن سلمان به ایران گفت: سفر پادشاه عربستان به ایران در دستور کار ما و سعودی‌هاست و باید دولت جدید مستقر شود تا بحث ادامه پیدا کند.

باقری در واکنش به احتمال رئیس جمهور شدن ترامپ و مواضع دولت چهاردهم در مقابل او گفت: مولفه‌های قدرت و ظرفیت‌ها در جمهوری اسلامی به گونه‌ای است که آمدن و رفتن یک فرد در کشور چه به عنوان رئیس جمهور و چه فرد دیگر نمی تواند در سیاست‌های راهبردی ما تاثیر بگذارد؛ هرچند ما پیش‌بینی های لازم را برای تغییرات در صحنه بین الملل از جمله آمریکا را داریم و قطعا دولت جدید تدابیر جدی را اتخاذ خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا