ایرانسیاسی

وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت: برخی ستادها به دنبال فشار بر یک نامزد خاص هستند/انتظار بداخلاقی انتخاباتی نداشتیم

وزیر کشور گفت: یکی از کاندیداها اظهاراتی داشت که کار خوبی نبود و حرف‌های خلاف واقعی بود که اشاره کرد استانداران و فرمانداران و بخشداران به دنبال رای آوردن کاندید خاصی هستند. در اینجا از همه استانداران، بخشداران و فرمانداران به واسطه این اتهام ناروا عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز همه چیز برای یک انتخاب بزرگ آماده است که مردم عزیز پای صندوق رای بیایند و انتخاب خود را روز جمعه انجام دهند، گفت: به لحاظ امنیتی همه پیش‌بینی‌ها انجام شده است. به یک حساب در طول چند ماه گذشته ۵ انتخاب و به یک حساب ۴ انتخابات داشتیم. در فاصله چند ماه فشار بسیاری بر دستگاه‌های اجرایی و امنیتی کشور داشتیم که به حمدالله براساس قضاوت ارزشمند مردم ایران، در هر مرحله به خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: یکی از کاندیداها اظهاراتی داشت که کار خوبی نبود و حرف‌های خلاف واقعی بود که اشاره کرد استانداران و فرمانداران و بخشداران به دنبال رای آوردن کاندید خاصی هستند. در اینجا از همه استانداران بخشداران و فرمانداران به واسطه این اتهام ناروا عذرخواهی می‌کنم. مسئولان ما به دنبال این هستند که براساس فرمایشات رهبر انقلاب اخلالی در کار نباشد و همه پروژه‌های عمرانی توسط مسئولان پیگیری شود.

وحیدی خاطر نشان کرد: انتظار داشتیم که اظهارات خلاف واقع و بداخلاقی انتخاباتی نداشته باشیم. اطلاع داشتیم که در برخی از ستادها به یک کاندیدا فشار آورده می‌شود که حرف‌هایی را بزند و متاسفانه در بخشی موفق شدند و فشار جواب داد. قبلا اعلام کردیم که هر رای مردم حق الناس است همانطور که رهبر عزیز اعلام کردند و ما به شدت از آرا صیانت به عمل می‌آوریم.

ادامه دارد…

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا