اقتصادیایران

عضو ناظر مجلس در هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور: مشکل برق نواحی صنعتی پردیس با استفاده از ظرفیت زیرساخت‌ها رفع خواهد شد

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور گفت: ناترازی در تامین برق مشکلات و خسارت‌های زیادی به صنعتگران تحمیل کرده‌است و این مشکل با استفاده از ظرفیت زیرساخت‌ها مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه برگزاری نشست با اعضای اتحادیه صنایع فلزی و محسن قضاتلو فرماندار و حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان به خبرنگاران گفت: مشکل تامین برق نواحی صنعتی با همکاری وزارت نیرو ومعاونت های مختلف و برنامه ریزی با استفاده از ظرفیت ها رفع و حل می شود.

وی ادامه داد: امروز به دعوت اتحادیه صنایع فلزی در شهرستان پردیس جلسه ای با اعضای هیات مدیره و اعضای اتحادیه برگزار و در این نشست مسائل و مشکلات طرح شده از سوی صنعتگران بررسی شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تجهیز بیمارستان الغدیر بومهن، تامین آمبولانس برای این بیمارستان، تجهیز اتاق عمل و دیگر بخشهای بیمارستان، رسیدگی به مشکل مسکن مهر پردیس برخی از مسائل مطرح شده بودند.

شاوردیان گفت: تعیین تکلیف منازل مسکونی طرح جهش تولید مسکن که برخی از آنها نیمه تمام و برخی آماده است، ساماندهی حمل و نقل و رفع مشکل راههای مواصلاتی طی نشست با فرماندار و عبدالله میرزایی شهردار بومهن بررسی شد.

وی ادامه داد: در این سفر یک روزه به شهرستان پردیس مقرر شد که به اتفاق دیگر همکاران در مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تهران بازدیدهای مکرر و مستمر داشته باشیم و کارگروههایی برای رسیدگی به مشکلات شهرستان ایجاد شود.

عضو ناظر مجلس در هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی کشور خاطرنشان کرد: تاسیس کتابخانه عمومی در فاز ۱۱ پردیس و تجهیز کتابخانه سایر فازهای شهر پردیس با همراهی نهاد کتابخانه های عمومی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفت.

تولید و اشتغال قلب تپنده شهرستان است

امام جمعه پردیس نیز در این نشست اظهار داشت: تولید و اشتغال قلب تپنده شهرستان است و نمایندگان نیز باید در خصوص حل مشکلات مناطق صنعتی و تولیدکنندگان شهرستان چاره‌ای بیندیشند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی ادامه داد: حدود ۲۰ میز خدمت برای حل مشکلات شهرستان در نقاط مختلف برگزار شد، اما متأسفانه هیچ نماینده‌ مجلسی در این جلسات حضور نداشت تا درد و رنج و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند.

وی گفت: در بسیاری از نقاط فازهای مسکن مهر با مشکلات عدیده‌ای از جمله کمبود مدارس، بازار میوه و تره، سرانه ورزشی، فضای سبز، مراکز درمانی، مسجد، ناوگان حمل‌ونقل عمومی و غیره مواجه هستیم و تمام این موارد نیازمند توجه ویژه و اختصاص بودجه مناسب برای رفع این مشکلات است.

امام جمعه پردیس افزود: بیمارستان الغدیر بومهن با وجود پیگیری‌های صورت‌گرفته، همچنان با مشکل نبود امکانات، تجهیزات و کمبود نیروی انسانی مواجه است، و در کنار آن مشکل صدور اسناد مالکیتی در شهر بومهن نیز از جمله مشکلات قدیمی است که هنوز راه‌حلی برای آن پیدا نشده و نیاز به پیگیری قاطع نمایندگان دارد.

حسینی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات بسیار زیاد شهرستان، مردمان بسیار خوب، متدین، انقلابی سکونت دارند که همیشه پای‌کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند و حداقل خدمت به مردم، حل مشکلات آنها است.

وی بیان کرد: شهرستان پردیس دارای ۳۰ نماینده (حوزه انتخابیه تهران) است که اگر هر نماینده، تنها یک مشکل این منطقه را مرتفع کند، ۳۰ مشکل شهرستان در یک دوره چهارساله حل خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا